به گزارش خبرنگار یزدفردا، دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بیان مطلب فوق در این نشست اظهار داشت: همچنین در این دانشگاه انتظار می رود از نظر اخلاق پزشکی نمونه و الگویی برای سایر استانها باشد و تلاش نماید با انجام طرح های پژوهشی در حوزه تحقیقات خودش را به تیپ یک برساند.

وی با اشاره به راه اندازی اولین بیمارستان جامع زنان جنوب شرق کشور در یزد تصریح کرد: راه اندازی چنین بیمارستان جامع و حضور متخصصین و فوق تخصص های زنان با دارابودن فضای فیزیکی بسیار مناسب و همچنین امکانات و تجهیزات  بهترین بیمارستان جامع زنان در کشور محسوب می گردد لذا باز هم می توان گفت دانشگاه متبوع الگو و نمونه ای برای سراسر کشور است.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد با ارائه خدمات مناسب و اخلاق نیک رتبه نخست کشوررا دراین خصوص به خود اختصاص دهد.

دکتر دستجردی همچنین اظهارکرد: از این مرکز دانشگاهی انتظار می رود نه تنها جهت تربیت نیروی متخصص و حرفه ای تلاش نماید بلکه منشاء خیر گردد و جهت تربیت نیروی انسانی و متخصص برای سایر استانها نیز همت کند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی دانشکده پرستاری میبد، دانشکده پیراپزشکی ابرکوه ، دانشکده طب سنتی اردکان و دانشکده داروسازی شهید دکتر احمدی روشن اظهارداشت: این اقدامات ارزشمند در سند آمایش سلامت جزء افتخارات وزارت بهداشت می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا